Thursday, January 31, 2008

台湾の跑跑卡丁车 ~ taiwan racing car



台湾の可爱跑跑卡丁车
taiwan cute racing car
这个网上游戏是我の好屋友介绍我的噢~
this online game is my funny housemate intro to me playing
最近,我都在玩这游戏,不错咯,好玩又可爱!
recently, i always playing it becos it very cute ya !
这游戏好玩的地方是:这游戏分为4种,那是
this game is good becos that have 4 categories
个人竞赛,团体竞赛,个人道具,团体道具
personal racing , group racing , personal magic racing , and group magic racing
但是需要有台湾的户口才能玩啊!
but this online game is using taiwan acct just can play ar!
幸好我的屋友会申请,哈哈 ^^
lucky my housemate know how to apply it as wel , haha ^^

让你看看我的技术啦!这是个人道具哦
let u see my skil la and this is personal magic racing



玩这个游戏最开心的是可以跟整家屋友一起玩,哈哈好像小型电脑室

the most happy that can playing this game with all my funny housemate , same like small CC, haha ^^

2 comments:

Dragon said...

我也有玩,以后就很少机会在同一间家一起玩了!!!出去在外要小心!!!

vertexdesign said...

是咯,要小心!大家都是一样啦!
我有点担心与怕internship过后或许整个家会变成冷清清的!噢......因为我们的好屋友可能不会再继续读了,可能也换新的屋友啊!
希望我の是错觉咯!