Thursday, March 20, 2008

Before and After 的一面之差



Before and After 的一面之差


昨天(19.3.08) 我的朋友也是我的junior咯,她发送一张照片给我,突然叫我尝试下把一张怪怪与看不清楚的图片可以把它变成彩色或美丽点吗?哈哈,那我就进我所能去把那怪怪与看不清楚的图片化腐朽为神奇咯。初初我还觉得有点的担心因为我觉得很难.....也许会丢面给junior看啊! 心想我做不到,爱面子的我下次一定要带上最流行的Naruto面具了到学校去了,哈哈!最后还好吧有颜色了,哈哈!但是不太喜欢因为有点假好像一个digital artwork ,那不像一张摄影师拍的风景噢~我的技术还没足够还欠很多啊,哈哈!

yesterday nite , my fren and also is my junior , she send me a pic and cal me try to put the color into the uncolor pic lo. 1st i see it i feel like very wory about it ,becos the pic that same like too difficult to do it becos too many tree , the tree hard to cut out and color it as wel, So that time i very wory can do it and i become " no face " already becos junior cal me try , i can;t do it , haha !finally i can do it but i no more like becos it like digital artwork , no more like photograoher to take a photo, haha !

No comments: