Tuesday, April 15, 2008

Umobile event_150408

Umobile------------------------------------

今天是我与同事们到Berjaya Times Times Square LG大厅摄影Umobile event这也是第一次与摄影师到摄影棚外摄影,虽然在那我也帮不了什么大任务但是我觉得蛮不因为我终于可以接触到真真的屋外摄影了。在这活动里呢?有一件事让我吃惊一吓的,那是有一位日本演讲者竟然会说流畅的马来话与自创唱了一段马来词,超厉害啊~场面的手掌声不停的响亮,我也控制不了要给个他鼓掌,哈哈!这是我拍照片与摄影一些片断,请欣赏吧!

today is my 1st time go with crew for shoting an event in Berjaya Times Times Square , after end of the event then we goto Umobile press conference and shoting again, erm at the moment i can learn and see true real shoting alrady, yeah~

Umobile------------------------------------



Umobile------------------------------------

哎哟~ 蛮好玩的

2 comments:

Hon Mun said...

so nice can go shooting..
u have ur haircut jor?

vertexdesign said...

yes , two wek ago jor lo , too short now becos no plp see while working , haha ~